• ناموجود

اسباب بازی امپراتور زورگ اورجینال

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

1007

مفاصل کامل: گردن، کمر و بازو

چرخ ها: سه چرخ روی پایه

صدا و نور: 12 عبارت مختلف از فیلم

توپ های چرخان: با فشار دادن دکمه روی کوله پشتی یون بلستر

تعداد
ناموجود

  • اتمام موجودی
  • ارسال به سراسر ایران
  • ثبت سفارش تلفنی
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

این یک اسباب بازی اکشن دیزنی است که از شخصیت امپراتور زورگ، شخصیت شرور در مجموعه فیلم‌های داستان اسباب‌بازی الهام گرفته شده است. این اسباب بازی 38 سانتی متر قد دارد و از پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است. اسباب بازی با یک دکمه در پشت سر زورگ روشن می شود. هنگامی که روشن می شود، چشمان زورگ قرمز می شوند و او شروع به صحبت می کند. او مجموعه ای از دیالوگ های از فیلم ها را بیان می کند. اسباب بازی همچنین دارای یک ویژگی تعاملی است. اگر زورگ را به سمت بالا یا پایین حرکت دهید، او شروع به حرکت می کند و صداهای مختلف ایجاد می کند. این اسباب بازی یک افزودنی عالی برای هر مجموعه داستان اسباب بازی است. این یک هدیه عالی برای طرفداران این مجموعه نیز خواهد بود. زورگ دارای طراحی دقیقی است که شباهت زیادی به شخصیت فیلم دارد. او دارای رنگ زرد و سیاه نمادین، چشمان قرمز و دندان های تیز است. اسباب بازی دارای مفاصل کامل در گردن، کمر و بازوهایش است. این به شما امکان می دهد او را در موقعیت های مختلف قرار دهید. سه چرخ روی پایه زورگ به او اجازه می دهد تا در هر جهتی حرکت کند. این به او اجازه می دهد تا در صحنه های بازی خود حرکت کند و به نظر برسد که در حال حرکت است. زورگ می تواند 12 عبارت مختلف از فیلم ها را بیان کند. وقتی صحبت می کند، چشم و دهانش روشن می شود. این به او ظاهری واقعی تر می بخشد. با فشار دادن دکمه روی کوله پشتی یون بلستر زورگ، توپ ها شروع به چرخش می کنند. این یک ویژگی تعاملی است که به کودکان امکان می دهد با اسباب بازی بازی کنند.

ویژگی ها:

مفاصل کامل:

زورگ دارای مفاصل کامل در گردن، کمر و بازوهایش است. این به شما امکان می دهد او را در موقعیت های مختلف قرار دهید.

چرخ ها:

سه چرخ روی پایه زورگ به او اجازه می دهد تا در هر جهتی حرکت کند. این به او اجازه می دهد تا در صحنه های بازی خود حرکت کند و به نظر برسد که در حال حرکت است.

صدا و نور:

زورگ می تواند 12 عبارت مختلف از فیلم ها را بیان کند. وقتی صحبت می کند، چشم و دهانش روشن می شود. این به او ظاهری واقعی تر می بخشد.

توپ های چرخان:

با فشار دادن دکمه روی کوله پشتی یون بلستر زورگ، توپ ها شروع به چرخش می کنند. این یک ویژگی تعاملی است که به کودکان امکان می دهد با اسباب بازی بازی کنند.

مشخصات
نوع
شخصیت زورگ
جنس
پلاستیک باکیفیت
برند
دیزنی
ویژگی ها
تعاملی
سخنگو
افکت نور
طول
40 سانتی متر
نیاز به باتری
دارد
پرداخت در محل
ویژه تهرانی ها

 در صورت تمایل به پرداخت در محل در شهر تهران با شماره 09306503949 تماس بگیرید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش

پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش

رحمت اله انه محمدزاده : سلام بچه ها من تازه سفارش دادم بگید این اسباب بازی خوب است

سامان عبدلی : این کار اورجینال شخصیت داستان اسباب بازی هاست.

برچسب ها