جاکلیدی فلزی طرح تبر کریتوس

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

1066

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

جاکلیدی فلزی
قیمت: 147,000 تومان

جنس: فلز

رنگ: عمیق رنگ شده

کیفیت ساخت بالا

مقاوم در برابر خراش، آب و محلول های شیمیایی

طراحی حرفه ای و با دقت بالا

تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

جاکلیدی فلزی با طرح تبر کریتوس، یک محصول جذاب و پرطرفدار برای طرفداران بازی های کامپیوتری است. این جاکلیدی از جنس فلز ساخته شده و دارای کیفیت ساخت بالایی است. رنگ این جاکلیدی به صورت عمیق رنگ شده است که باعث می شود در برابر خراش و آب یا محلول های شیمیایی مقاوم باشد. در طراحی این جاکلیدی به ریزترین جزییات با دقت زیادی پرداخته شده است و بسیار حرفه ای می باشد. این جاکلیدی می تواند یک هدیه مناسب برای طرفداران بازی های کامپیوتری باشد. همچنین می توان از آن به عنوان یک اکسسوری برای تزئین کیف، کوله پشتی یا سایر وسایل استفاده کرد.

ویژگی ها:

جنس:

این جاکلیدی از جنس فلز ساخته شده است که باعث می شود در برابر ضربه و خراش مقاوم باشد. همچنین رنگ این جاکلیدی به صورت عمیق رنگ شده است که باعث می شود در برابر آب و محلول های شیمیایی نیز مقاوم باشد.

کیفیت ساخت:

کیفیت ساخت این جاکلیدی بسیار بالا است. جزئیات این جاکلیدی به خوبی طراحی و اجرا شده اند. همچنین این جاکلیدی دارای وزن مناسبی است و در دست احساس خوبی دارد.

مقاومت:

این جاکلیدی در برابر خراش، آب و محلول های شیمیایی مقاوم است. بنابراین می توان از آن به عنوان یک اکسسوری دائمی برای تزئین وسایل استفاده کرد.

طراحی:

طراحی این جاکلیدی بسیار حرفه ای و با دقت بالا انجام شده است. جزئیات تبر کریتوس به خوبی در این جاکلیدی به تصویر کشیده شده اند.

در مجموع، جاکلیدی فلزی با طرح تبر کریتوس یک محصول با کیفیت و جذاب است که می تواند مورد توجه طرفداران بازی های کامپیوتری قرار گیرد.

مشخصات
نوع
جاکلیدی
جنس
فلز
مناسب برای
هدیه
تزئین
استفاده شخصی
طرح
تبر کریتوس
پرداخت در محل
ویژه تهرانی ها

 در صورت تمایل به پرداخت در محل در شهر تهران با شماره 09306503949 تماس بگیرید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 1 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه

خریدار


1402/10/19
امتیاز 

تست عنوان


تست محتوا

پرسش و پاسخ
پنل پرسش

پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها