دایناسور کنترلی شارژی دودزا آیتم 056

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

1107

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

ربات ها
قیمت: 1,650,000 تومان

دایناسور شارژی و موزیکال و دودزا.

دم قابل جدا شدن.

بخار و نور LED.

پنجه های نرم.

تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

این اسباب بازی دایناسور خروشان با نور و اسپری یک اسباب بازی سرگرم کننده و آموزشی برای کودکان 3 سال به بالا است. این اسباب بازی دارای ویژگی های متعددی است که می تواند توجه کودکان را جلب کند و ساعت ها سرگرمی را برای آنها فراهم کند. این اسباب بازی همچنین از مواد درجه یک ساخته شده است که ایمنی کودکان را تضمین می کند.

ویژگی ها:

صدای خروشان و اسپری غبار آب:

این اسباب بازی دایناسور کنترل از راه دور صداهای خروشان Therizinosaurus را تقلید می کند و همچنین می تواند غبار آب را از دهان خود اسپری کند. این جلوه های بصری و شنیداری هیجان انگیز می تواند توجه کودکان را جلب کند و ساعت ها سرگرمی را برای آنها فراهم کند.

ظاهر واقعی Therizinosaurus:

این اسباب بازی دایناسور RC ظاهر واقعی دایناسور Therizinosaurus را شبیه سازی می کند. بافت های ظریف پوست، رنگ های زنده، پنجه های بسیار بزرگ، شکل واقعی، مفاصل انعطاف پذیر، منحنی های بدن سیال و دم استریوسکوپیک، دایناسور را شبیه به هم می سازد. این طراحی دقیق می تواند تخیل کودکان را تحریک کند و آنها را به دنیای دایناسورها ببرد.

کنترل از راه دور 2.4 گیگاهرتز:

این اسباب بازی دایناسور برقی دارای یک کنترل از راه دور 2.4 گیگاهرتز است که می تواند به راحتی دایناسور را برای راه رفتن، تکان دادن سر، چرخاندن دم، غرغر کردن، حرکت به جلو، عقب، چرخش به چپ یا راست کنترل کند. این امر به کودکان امکان می دهد تا دایناسور را به روش های مختلف کنترل کنند و تخیل خود را آزاد کنند.

مواد و طراحی عالی:

دایناسور کنترل از راه دور از مواد درجه یک ساخته شده است که بادوام و مقاوم در برابر محو شدن هستند. پنجه های دینو از مواد نرم و بدون لبه های تیز استفاده می کنند، بازی کودکان با آن بی خطر است.

مشخصات
نوع
دایناسور کنترلی
ابعاد
18.5x21.5x46 سانتی متر
رده سنی
3 سال به بالا
جنس
پلاستیک باکیفیت
فرکانس
2.4 گیگاهرتز
ویژگی ها
قابلیت بخار
نور LED
جدا شدن دم
پنجه های نرم
پرداخت در محل
ویژه تهرانی ها

 در صورت تمایل به پرداخت در محل در شهر تهران با شماره 09306503949 تماس بگیرید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش

پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها