لگو خانه درختی 3036 قطعه اصل

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

1359

ﺑﺮﻧﺪ:

لگو

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

لگو و خانه سازی
قیمت: 17,550,000 تومان

لگو اصل خانه درختی

تعداد قطعات : 3036

برند : لگو

همراه مینی فیگور

تعداد
آخرین موجودی

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

خانه درختی LEGO® Ideas 21318 یک مجموعه ساختمانی دقیق و 3036 تکه برای بازی یا نمایش است. این مدل پیچیده برای سازندگان با تجربه لگو طراحی شده است و کل خانواده را به وجد خواهد آورد. دارای یک پایه چشم انداز و یک خانه درختی لگو با سه اتاق: یک اتاق خواب اصلی، یک حمام و یک اتاق خواب کودکان. این درخت دارای دو مجموعه از عناصر برگ قابل تعویض است: برگ های سبز برای تابستان و برگ های زرد و قهوه ای برای پاییز. این عناصر و همچنین عناصر مختلف گیاهی پایه، همگی از پلاستیک پلی اتیلن با منشا گیاهی ساخته شده اند. قسمت بالای درخت و سقف اتاق های خانه بازی را می توان برای دسترسی آسان و بازی جدا کرد.این مدل دارای ویژگی های بازی پسند بسیاری مانند میز و صندلی پیک نیک برای ساخت، تاب، آتش، نقشه گنج و جواهر پنهان است. برای سازماندهی یک گنج یابی، و همچنین یک وینچ کار متصل به بالکن اتاق خواب اصلی. یک هدیه عالی، این مجموعه بازی خلاقانه منحصر به فرد شامل فیگورهای مادر، پدر و بچه، به علاوه یک پرنده، برای زنده کردن سناریوهای سرگرم کننده خانوادگی است. همچنین شامل کتابچه ای با دستورالعمل های ساخت و اطلاعات در مورد طرفدار و طراح لگو است که مجموعه ایده های لگو را ایجاد کرده است.

این مجموعه LEGO® Ideas شامل 4 مینی فیگور است: یک مادر، پدر و 2 بچه، به علاوه یک پرنده.

یک چالش واقعی، این مدل قابل ساخت که از 3036 قطعه تشکیل شده است شامل یک پایه منظره، یک درخت با مجموعه‌ای از برگ‌های سبز (تابستانی) و زرد و قهوه‌ای (پاییز) قابل تعویض، و همچنین یک کابین LEGO® روی درختی با 3 اتاق است. : یک اتاق خواب مستر، حمام و اتاق خواب کودکان.

قسمت بالای درخت و سقف قطعات خانه بازی برای دسترسی و بازی آسان برداشته می شود.

پایه منظره شامل یک میز پیک نیک قابل ساخت با 4 صندلی مینی فیگور و لوازم مختلف پیک نیک، به علاوه عناصر قابل ساخت است: یک جریان، یک تاب (آویزان از درخت)، یک آتش، یک سنگ قیمتی پنهان، گیاهان، بوته ها و یک نردبان برای بالا رفتن به داخل کابین

شاخ و برگ از بیش از 180 عنصر گیاهی ساخته شده از پلاستیک پلی اتیلن گیاهی، ساخته شده از نیشکر با منبع پایدار تشکیل شده است. عناصر مختلف گیاهی اطراف درخت نیز از این پلاستیک با منشاء گیاهی ساخته شده اند. این اولین قدم در تحقق تعهد بلندپروازانه گروه LEGO است: تولید محصولات خود از مواد پایدار تا سال 2030.

اتاق خواب اصلی کابین دارای یک تخت قابل ساخت و عناصر مختلف از جمله قیچی مخفی (اشاره به خالق، آرایشگر حرفه ای)، قایق در بطری، قطب نما، ساعت و بالکن با وینچ است که می توان با دست آن را کار کرد. اجسام را به داخل کابین بلند کنید.

حمام شامل حمام قابل ساخت، توالت و سینک می باشد.

اتاق کودک شامل تخت های دوطبقه و وسایل مختلف مانند کتاب و نقشه گنج است.

این مجموعه خلاقانه LEGO® Ideas همچنین شامل کتابچه ای با دستورالعمل های ساخت و اطلاعات در مورد طرفدار و طراح لگو است که آن را ایجاد کرده است.

ابعاد این مدل بیش از 37 سانتی متر، عرض 27 سانتی متر و عمق 24 سانتی متر است.

مشخصات
نوع
لگو
تعداد قطعات
3036 قطعه
مناسب برای
کلکسیون
دکور
برند
LEGO
ویژگی ها
همراه مینی فیگور
اجزای دقیق
نوع لگو
خانه درختی
پرداخت در محل
ویژه تهرانی ها

 در صورت تمایل به پرداخت در محل در شهر تهران با شماره 09306503949 تماس بگیرید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش

پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها