تلسکوپ پایه بلند آیتم 60050

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

286

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

آزمایشگاهی
قیمت: 2,350,000 تومان

تلسکوپ آموزشی

تلسکوپ پایه بلند

قابل حمل

تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

تلسکوپ آیتم 60050 یک تلسکوپ لنزی است که با استفاده از یک لنز محدب در جلو و یک لنز مقعر در عقب، نور را جمع آوری و تصاویر را بزرگنمایی می کند. این تلسکوپ برای مشاهده ستارگان، سیارات و ماه مناسب است. این تلسکوپ دارای چشمی های مختلف است که با تغییر آنها، می توانید بزرگنمایی را تغییر دهید. همچنین دارای یک لنز بارلو است که با قرار دادن آن بین لنز و چشمی، بزرگنمایی را سه برابر می کند. این تلسکوپ را باید روی یک پایه قرار دهید تا ثابت و قابل تنظیم باشد. این تلسکوپ سبک و قابل حمل است و با قطر لنز 60 میلی متر، مقدار خوبی از نور را جذب می کند.

هدیه ای هوشمندانه برای افراد کنجکاو

در اینجا یک مدل ارزان قیمت از یک تلسکوپ آماتور، مجهز به اپتیک با کیفیت بالا و سه پایه است. این نه تنها برای مبتدیان، بلکه برای آماتورهای پیشرفته رصدهای نجومی نیز مناسب است. این مدل به راحتی مونتاژ می شود و به دلیل وزن کم حمل و نقل آن آسان است.

لنزهای قابل تعویض تلسکوپ فضای باز "Cosmos" 50x100x - برای کسانی که به کهکشان های دوردست یا رصد آسمان شب علاقه مند هستند. اگر این مدل از ابزار نوری را در زرادخانه خود داشته باشید، یکی شدن با کیهان اسرارآمیز چندان دشوار نیست. ضمن صرفه جویی در هزینه، به خود اجازه تجملات تماشای ستاره ها را بدهید.

تلسکوپ یک ابزار علمی است که می تواند علاقه و کنجکاوی کودکان را به دنیای نجوم و فضا برانگیزد. با استفاده از تلسکوپ، کودکان می توانند:

 افزایش مهارت های رصد و تحلیل :

زیرا برای مشاهده اجسام آسمانی، باید نقشه های نجومی را بخوانند، ستاره های راهنما را پیدا کنند، فایندر و چشمی تلسکوپ را تنظیم کنند و جزئیات را مشاهده و مقایسه کنند.

افزایش مهارت های منطقی و ریاضی را تقویت کنند:

زیرا برای فهمیدن مفاهیم نجومی، باید با اعداد، اندازه گیری، نسبت ها، زوایا، فرمول ها و نمودار ها آشنا شوند.

 گسترش مهارت های خلاقیت و خیال پردازی:

زیرا با دیدن زیبایی و عظمت آسمان شب، می توانند دیدگاه جدیدی به جهان پیرامون خود پیدا کنند و درباره سفر به فضا، ستارگان و سیارات خلاقانه فکر کنند.

 رشد مهارت های ارتباطی و همکاری:

با استفاده از تلسکوپ، می توانند با دیگر کودکان یا بزرگسالان درباره مشاهدات خود صحبت کنند، نظرات و سوالات خود را بروز دهند، از تجربه و دانش دیگران استفاده کنن

در مورد تلسکوپ پایه بلند مدل 60050:

اپتیک با کیفیت بالا:

این تلسکوپ شکستی نجومی 50 میلی متری شامل 2 چشمی (H6mm, H12mm)، erector، فاصله کانونی 600mm، نمای بزرگ، مناسب برای رصد شفق قطبی، ماه، سیارات، شهاب سنگ، مناظر، پرنده است.

تلسکوپ آموزشی:

جاسوسی نجومی فضایی با قطر شی 50 میلی متر، کیفیت تصویر روشن و قدرت بزرگنمایی بالا را ارائه می دهد. تلسکوپ عالی برای بچه ها و مبتدیان نجوم برای کاوش ستاره های آسمان.

هدیه عالی:

این تلسکوپ آسمان قدرتمند برای اکتشاف آسمان و زمین، هدایایی عالی برای کودکان شما و مبتدیان نجوم، برای لذت بردن از کودکی چشمگیر و تجربه شگفتی های جهان و آسمان.

سه پایه قابل حمل:

این سه پایه نسوز مونوسکوپی از آلیاژ آلومینیوم بسیار بادوام، سبک وزن و قابل حمل ساخته شده است که مدت زمان خدمت طولانی را تضمین می کند.

دو منظوره:

اگر به دنبال یک دوربین دو منظوره لکه بینی مناسب برای مشاهده زمینی و آسمانی هستید، پس این نسوز فشرده 50 میلی متری برای شما مناسب است. این برای زمینی (مانند تماشای حیات وحش، مناظر) و همچنین رصدهای نجومی گاه به گاه (مانند ماه، خوشه های ستاره ای و اجرام روشن تر در اعماق آسمان مانند t) ایده آل است.

مشخصات
نوع
رفرکتور لنزی
ابعاد
70x20x10 سانتی متر
وزن
1045 گرم
رده سنی
بالای 6 سال
قابلیت ها
چشمی قابل تعویض
انتقال بالا برای مشاهده
چشمی 12 میلی متری
فاصله کانونی
600 میلی متر
جنس پایه ها
آلومینیومی
حداکثر بزرگنمایی
120 برابر
قطر لنز
60 میلی متر
چشمی ها
H20mm (30x)، H12.5mm (48x)، SR4mm (150x)
فایندر
5x24
لنز بارلو
3x
اجزای تلسکوپ
سه پایه
چشمی 6 میلی متری
چشمی 12 میلی متری
دامنه یاب
چرخ فوکوس
عدسی شیئی
هندل
پرداخت در محل
ویژه تهرانی ها

 در صورت تمایل به پرداخت در محل در شهر تهران با شماره 09306503949 تماس بگیرید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش

پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها